پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4033
-
الف
+

شبکه رادیویی اربعین فعالیت خود را آغاز کرد

شبکه رادیویی اربعین فعالیت خود را با شروع ماه صفر آغاز کرد.

شبکه رادیویی اربعین با آغاز ماه صفر فعالیت خود را آغاز کرد و برنامه های ویژه ای را برای این ماه در نظر گرفته است.

به گزارش آی فیلم به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما و رییس کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)، دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، دکتر سید راجح الموسوی سفیر عراق در ایران، رؤسا و دبیران کمیته های سیزده گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی، جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان رسانه ملی، مراسم راه اندازی رادیو اربعین  در استودیوی شماره ٨ رادیو برگزار شد.

قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهم ترین رسالت های رسانه ها در عصر کنونی که عصر رسانه هاست، بیان چیستی و فلسفه پدیده ها است، گفت: این امر سبب می‌شود تا مخاطب به عمق آنچه در پدیده ها رخ می دهد، پی برده و از آنها در عصر و زمان خود بهره جوید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در ادامه تصریح کرد: اگر رسالت رسانه ها در قرن 21 به خوبی تحقق یابد، هدایت بشریت در زندگی واقعی سرعت چند برابر می یابد. عصرما عصر رسانه ها است که هدایت افکار عمومی را بر عهده دارند و اداره امور اجتماع بدون رسانه ها امکانپذیر نیست که این امر اهمیت و رسالت رسانه ها را دوچندان می‌کند

دکتر شاه آبادی در ادامه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مراسم پیاده روی اربعین، انعکاس حال و هوای زائران و همچنین پوشش همه جانبه این رخداد پرشور معنوی را از جمله برنامه های رادیو اربعین دانست و تصریح کرد: یکی از کارهای درست مدیریتی، تداوم کارهای نیک گذشته است. بنابراین معاونت صدای رسانه ملی قصد دارد تا همچون دو سال گذشته با همکاری و همدلی همه دست اندرکاران رادیو اربعین، مسئولان مرتبط و همچنین ستاد مرکزی اربعین حسینی، تصویری زیبا از اربعین حسینی را ثبت و ضبط کند. رادیو اربعین از امروز به صورت 24 ساعت بر روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند و از بخش های مختلف مربوط به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اقدام به پخش گزارش، مستند، آیتم های نمایشی، اخبار ترافیکی، انتظامی و .... می نماید.

معاون صدای رسانه ملی در پایان ابراز امیدواری کرد رادیو اربعین بتواند راهپیمایی میلیونی زائران حسینی، حرکت ایثارگرانه مردم فداکار عراق، مهمان نوازی و همدلی مردم چهار استان مرزی کشور و همچنین اجتماع و اقتدار باشکوه شیعیان را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به بهترین شکل به تصویر بکشد.

برگزاری مراسم مرثیه سرایی توسط استاد احمد چینی پیرغلام حسینی از دیگر برنامه های مراسم راه اندازی رادیو اربعین بود.

این شبکه رادیویی از امروز به صورت 24 ساعته فعالیت خود را بر روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز آغاز کرده است.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر